2010. január 30., szombat

varró-láz

Lehet, megbetegedtem. Kezdenek mutatkozni a tünetek. Többek között kóros kötődés egyes tárgyakhoz-konkrétabban a varrógéphez. :) Fájdalom-küszöb csökkenése: már nem is érzem ha megszúr a tű...pedig elhihetitek, hogy szúúúr. :P Az elmúlt pár órában varrtam egy társat a Tilda egérkének, hogy ne unatkozzon. :) Igaz, még pucér a lelkem, de a ruhára lehet, hogy várnia kell egy kicsit. :) Nagyfiam is segített tömni a kis kacsóját, picúr fiam meg a koncentráláshoz szükséges háttérzajt szolgáltatta, gyengébbek kedvéért: non-stop ordított. Hol az ollóért, hol ezért-azért...végül is idáig jutottam.Jó a háttér...az alkotás hevében. :P

Amit nem tudok (sok mindent), hogy a nyakával mit kell csinálni, hogy ne legyen ilyen ráncos? Akárhogyan próbáltam odatömni a töltetet és rendezgetni, alakítani sehogyan sem akart jól állni, pedig vagy fél órás nyakmasszázst biztosan kapott. :)

5 megjegyzés:

  1. De édesek lettek! :D Nos, MÉG jobban kell tömni.. (Tömöd, tömöd, tömöd a fejét, aztán ah nem fér bele több, megmarkolod jól a nyakát- ahogy a libákat tömik- és még tömsz bele egy kicsit... így haladva lefelé.. Akkor szépen fog állni. ) :D Majd ha végre találkozunk, megmutatom.. :D

    (Óóó, látom már Flyladyzel is.. :D Üdv a klubban! ;))

    VálaszTörlés
  2. Vacskamati jól mondja a gigáját kell jól megszorongatni, a tömőanyagot nem visszaengedni, de majd a sokadik már menni fog:-))) Azért nagyon aranyos ám!

    VálaszTörlés
  3. köszi a bíztatást. Igyekszem!

    VálaszTörlés
  4. Szia,

    nem kaptam meg a méledet a Beatrix-szel kapcsolatban, kérlek írj újra: ninocska@gmail.com

    Megnéztem a beatrixos mélt, oda sem jött.

    Üdv,
    Nina

    VálaszTörlés