2010. január 19., kedd

Néhány gondolat a "plusz" családtagokról

Gondoltam érdemes lenne szót ejtenem a család kedvenceiről is, pláne hogy a goblein amit hímzek, elég méretes, tehát lassan halad, és ezen kívül nem tudok felmutatni semmi friss kreatív alkotást.
Szóval él a családunkban egy cica, akit Mézinek hívnak (olyan mézes-mázos). Fajtáját tekintve thai cica, azaz eredeti sziámi. Ez alatt azt kell érteni, hogy a régi típus, aminek még kerek feje van, nem pedig az újabban kitenyésztett Yoda-fejű-bár azok is nagyon tetszenek. Megszállott állatimádó vagyok, így mostanában próbálkozom apánál, hogy szerezzünk be egy kis társat Mézi cicánknak, de apa hajthatatlan.... Szerintem az idegei már ezt a 2 állatot is nehezen viselik. Mert hogy van egy kutyi is, aki (természetesen) elég sok gondot okoz-hozzáteszem inkább neki. Mert hogy nekem ezek nem annyira gondok, inkább csak természetes velejárói a kutyás létnek. Márpedig kutya az kell!!! Nélkülük nem élet az élet. Szóval a kutyám Cifra, magyar pásztorkutya, pontosabban egy mudi. Hihetetlenül intelligens, okos és igencsak hangos-megboldogult anyukámat szerintem rendszeresen emlegetik a szomszédok! :) Mellékelek is róluk képet, mert ők is a családom részei. Nagyon mulatságos dolgokat csinálnak időnként, de ezt most nem részletezném. Majd alkalomadtán talán.


Ilyen volt Cifra kicsinek.


Most ilyen. Sajna nem a legjobb kép, de most ezt találtam.

Mézi cica. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése