2010. január 20., szerda

tervek

A mai napon évek óta először eljutottam a könyvtárba, ami nagyon jó, mert legalább 2 órán át olvastam mindenféle ötletes és izgalmas dolgot, másfelől rossz, mert ez azt jelentette hogy nem volt munkám-pang az üzlet. Jó, mert terveket kovácsoltam, miket fogok alkotni és varrni, rossz, mert nem vagyok benne biztos, hogy mindezt meg is tudom valósítani-idő, pénz, idő, pénz.....???
Mivel a nyuszivarrás után nagyfiam leadta a rendelést egy méretesebb kutyára, így ez elsődleges project. Viszont van egy befejezetlen cuccom (ez az egyik a sok közül), amit nagyon szeretnék már letudni. Egy régebbi Praktikából való az ötlet: egy babzsákfotel-bálna a gyerekszobába.Mind ezidáig csak a töltőanyag miatt késett a megvarrása, már nagyobbrészt készen van, csak drága a hungarocell golyó bele, azaz csak nagyobb tételben adják-végül is elhasználnám én :), csak Apa neheztel az ára miatt. Én meg valahogy kispórolom majd. Erre jó módszer a mosnivalók kizsebelése és gyors memóriatörlés, például. :P

Közben támadt egy ötletem, miként oldhatnánk meg a koszos fal problémát, amit lelkes gyermekeink okoznak. Gondolom ez sok kisgyermekes családnak ismerős. Az emeletre vezető út csupa csokinyom és gyerektenyér maszat, hiába a ráfestés és javítgatás, újra és újra megjelölik a területüket-felfelé a gyerekbirodalomba! :) Az a hirtelen ötletem támadt, ha már ez ennyire fontos nekik (tudat alatt) akkor hiába minden próbálkozás ez ellen, inkább nézzük más szemszögből a dolgot! Hétvégén fogom a két kis ördög fiam 2-2 tenyerét, nosza, hajrá bele a színes festékbe és lehet rányomni a falra, végig felfelé a lépcső mellett. Legalább a vendéggyerekek nem tévesztik el az utat a "bűnbarlang" felé, mi pedig mosolygunk egy jót ha a kis tenyérpacákra nézünk...és tudjuk mi minden van alatta! :) Ha sikerül, majd fotózom. Gyengébb idegzetűek bele se gondoljanak! :P

3 megjegyzés:

  1. Én gyengébb idegzetű vagyok, a saját falamon biztosan hideglelést kapnék tőle, de a Tiéden megnézem! :D Meg a babzsák bálnát is.. :) Nálunk apa rutinos, és kapásból kiürített zsebbel adja le a nadrágokat (gyanakodnom kéne? :D)

    Kell kutty szabásminta? :D

    VálaszTörlés
  2. Egyébként a mostani állapotában szerintem inkább kapnál hideglelést a faltól, mint úgy. :)

    VálaszTörlés