2010. január 30., szombat

Tilda-egér


Végre elkészült!! Igen, ez nagy dolog, mert ez életem első egere. Nem is akármilyen, hanem egy igazi, hamisítatlan Tilda-egér. Most úgy érzem magamat mint Tom Hanks, mikor a Számkivetett c. filmben örömtáncot lejtett a sikeres tűzgyújtás után. Megcsináltam! Én, én! Igaz, összességében eltelt 1 hét is, de meglett. Végül is ez a lényeg. Persze van mit csiszolni rajta és csak csendben jegyzem meg, hogy egy testet kidobtam -feláldoztam a tudás oltárán- mert szétfeslett az anyag a varrásnál. Valami vékony kockás anyagból gondoltam a testét először, de a tömést nem bírta. Szétfeslett. Ezt meg én nem bírtam, így legalább 2 napig felé sem néztem. :P Hiába, csak igaza volt Vacskamatinak, miszerint a Tilda cuccok komoly függőséget okoznak! :) Bár szerény véleményem szerint ez már első ránézésre megtörtént. Legalábbis nálam mindenképpen. Gyorsan szeretném is folytatni a sort a nyuszókkal, mert soha sem lehet elég korán kezdeni az ünnepi készülődéseket-nálam. :) Mindjárt itt a húsvét! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése