2010. február 8., hétfő

kutyavarrás


Nem vesztem el...na nem mintha hiányoznék, gondolom. :) Alkottam ám, szó ne érje a ház elejét. Főként UFO-kat gyártottam (unfinished objects). :) Valahol el kell kezdeni mindent. Sajnos nem az a típus vagyok, aki elkezdi és egy ültő helyében befejezi az alkotásokat. :/ Nem baj, így mindig lesz vmi, amin éppen dolgozhatok. Most varrtam pár félkész kutyust. Igen, igen, az lesz belőlük, még ha most nem is látszik. Random anyagválasztással dolgoztam és így félkészen már látszik is, hogy kissé karácsonyi feelinget kölcsönöz az állatkáknak ez a vászon, ami mellesleg egy angol függöny volt valaha-amíg szét nem daraboltam. :) De ez jó, mert így tudom, minek lenne nagyon jó ez az anyag. Bárminek, főként Karira. :) Engem nem zavar, hogy mintás a testük, tudom másoknak fura. Az alkotói szabadság! :)

Közben elkészült életem első keresztszemese is. Fotót csak később mellékelek, mert már indulni kellene az oviba, gyerkőc cipőt húz, anyja (a komisz) kockul a számítógépnél. :) Szegény mai gyerekek! Ahelyett, hogy dagasztanám a friss kenyeret és ellátnám a jószágot! Amit egyébként nem is bánnék, főként ha lenne jószág. De ez egy másik téma! Szóval xszemes: egy régi Praktika magazinban volt mellékletként egy kicsi maci, anyaggal, fonallal. Hozzáértők biztosan emlékeznek. :) Nos, ő készült el, kicsit hibásan, de számomra kedvesen. A végére elfogyott a fonal, fél lábának kontúrozása így lemaradt (szakszavakat nem ismerem), és el is számoltam, ezért tegnap éjjel filmnézés közben kapott egy keretet, hogy ne legyen feltűnő. Szerintem nem is látszik! Ne tessék észrevenni! Most lépek, vár az ovi! Szép napot mindenkinek!! Alkosson aki ráér!

1 megjegyzés:

  1. Képeket, képeket!! :) Nekem nem fura a mintás kuty, de lehet, hogy szorongatni kissé merev lesz ez az anyag..

    VálaszTörlés