2010. február 16., kedd

SAL


 
Elkezdtem a Beatrix Potter SAL-t. Bár az anyag kifogott rajtam először... Ugyanis annyira tetszett a teáztatott régies hatású anyag, hogy én is megpróbálkoztam vele. Nagyon szép lett. Elkezdtem leszámolni. Bizonyára egyszerűbb módja is van, én még nem jöttem rá. Szóval 1-2-3...szélesség 300 öltés, magasság 280. :) Persze a szélességgel kezdtem és munkám megkönnyítése céljából 50 öltésenként beférceltem. Majd miután ezzel megvoltam, jött a magasság-ohohohóóóó és akkor kiderült hogy nem elég az anyag. ááááááááhhhhh!!!!! :)
Nos, ekkor nekiálltam elölről, nagyobb anyaggal, teáztatás újra számolás és kezdés! De kezdés előtt csináltam egy próbadarabot nagyobb öltéslyukú anyagon, csak hogy belejöjjek! :) Ez látható az első képen. A próbadarab és a teáztatott, sütött (megégetett) anyag. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése