2010. augusztus 7., szombat

x szemesek

Úgy nézem jó pár hónap eltelt, mióta utoljára itt jártam. Rengeteg munkám volt így nem nagyon jutottam ide. Varrni sem varrtam pár gyerekágyneműn kívül mást. Fotóm nincsen... :( Viszont újra megjött a kedvem a hímzéshez, így mostanában folytatom a megkezdett munkáimat, köztük egy vakondos magasságmérőt-ami igaz gobelin, de ez részletkérdés. Rengeteget kutattam ingyenes x-szemes minták után a neten, találtam is sokat, de sajnos többről is kiderült a letöltés után, hogy használhatatlan, mert nem látni rendesen a mintát. :( Mindenesetre belekezdtem egy újba, ami elvileg könyvjelző lesz. Nem volt hozzá színkód így kénytelen voltam a rövidáru boltban összeválogatni a fonalakat (a kedves eladó hölgy nem segített, mert mint mondta nem akar felelősséget vállalni a színekért!!). :)

 


A Beatrix Potter Sal-t is folytatom, csak sajna elfogyott a fonalam és hiába kértem, nem hoztak a boltba, így nyilván rendelnem kell valahonnan. Fotót igyekszem feltenni róla. Szeretem hímezni nagyon, 1 bajom van csak vele, hogy órákig hímezgetek és alig haladok valamennyit. Ezzel más is így van??? Vagy csak én vagyok ilyen lassú. De úgy vagyok vele, hogy nem bánom, mert élvezettel töltöm ezeket az órákat-mint az olvasás:amíg én elolvasok lassan 10 oldalt és közben mindent elképzelek-élvezetesen, aprólékosan, addig a férjem már 30 oldalnál jár. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Üdvözöllek az olvasóim között :-).
    Szívesen küldenék Neked keresztszemes linkeket, de nem találom az elérhetőségedet az oldalsávban:-(.

    VálaszTörlés